رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : فرناز پناهی نیا

رستوران نسیم لبنان مشهد

رستوران نسیم لبنان در سه راه ادبیات شهر مشهد واقع شده است. این رستوران دارای محیطی شیک و مدرن می باشد. این رستوران به گونه ای طراحی شده است که فضای رو به روی شما به گونه ای است که تصور می کنید به رستوران های لبنان تور کیش وارد شده اید. یکی از ویژگی های این رستوران این است که از مواد غذایی سوسیس، کالباس، روغن و .... استفاده نمی شود و به همین دلیل مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. این رستوران هر چند وقت یک بار منوی جدیدی را به منوی غذا اضافه میکند. رستوران نسیم لبنان دارای پیک رایگان به تمام نقاط شهر مشهد می باشد.

رستوران نسیم لبنان مشهد

رستوران نسیم لبنان مشهد

رستوران نسیم لبنان مشهد


رستوران کلبه محبت مشهد

این رستوران در بلوار وکیل آباد شهر مشهد واقع شده است. تمام غذاهای رستوران کلبه محبت به صورت بخار پز بوده و با مواد کاملا طبیعی مانند: سبزیجات، حبوبات، مواد صد در صد گیاهی و ....درست می شود. این رستوران به دلیل کیفیت غذایی بالا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، وکیل آباد 35، بین عقدایی 2 و 4

رستوران کلبه محبت مشهد

رستوران کلبه محبت مشهد


رستوران فانوس آبی مشهد

رستوران فانوس آبی در بلوار فردوسی مشهد تور کیش واقع شده است و یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد. مسافران تور مشهد می توانند در رستوران فانوس آبی غذاهای ایرانی و سنتی را سرو کنند. در این رستوران موسیقی سنتی و قومی ایران پخش می شود. مسافران عزیز در این رستوران میتوانند اوقات خوشی را سپری کنند.

رستوران فانوس آبی مشهد

رستوران فانوس آبی مشهد


رستوران نارون مشهد

یکی از معروفترین رستوران غذاهای ایتالیایی نارون برای اولین بار در مشهد به صورت تخصصی به طبخ غذاهای ایتالیایی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت پرداخته است.از ویژگی هایی که این رستوران مورد توجه گردشگران تور مشهد قرار گرفته است:طبخ غذاها به صورت تازه و روزانه, عدم استفاده از سوسیس و کالباس, نوشیدنی های طبیعی بدون اسانس یا پوره, محیطی آرام همراه با موسیقی ایتالیایی 

با تور مشهد همراه شوید و در این رستوران بسیار دنج و معروف تور کیش لحظات آرام و به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: